Veelgestelde vragen

 

Hoe te bestellen en betalen

In het keuzemenu links kunt U kiezen uit een aantal categorieën. Na Uw eerste keuze komt U terecht op een pagina met de artikelen in deze categorie. Door op het betreffende artikel te klikken kunt U meer informatie over dit product lezen. Met één klik op de knop "koop nu" kunt u het artikel aan uw winkelwagentje toevoegen. Bij een aantal artikelen kunt u nog aangeven in welke kleur u deze wilt ontvangen.
Wilt U meerdere aantallen van 1 artikel dan kunt U dit aangeven in het vakje ‘aantal' voor de knop "Koop Nu". U kunt zo lang door winkelen als U zelf wenst.

De betaling kan op diverse manieren gebeuren. Meer informatie kunt u vinden op de volgende pagina: Betaalmethodes

Producten

Alle producten die op de website staan vermeld, zijn op voorraad. Per product staat aangegeven hoeveel stuks er op voorraad zijn. Mocht u van een product meer willen bestellen dan dat wij op voorraad hebben, willen wij U verzoeken om contact met ons op te nemen. Dit kan per telefoon en per email.

Alle gegevens hiervoor vindt u onder Contact   

Tevreden?

Als U tevreden bent over de service en/of de geleverde artikelen via Galileothermometer.nl, geef het dan door aan familie, vrienden of kennissen en aan ons. Ook kunt u een beoordeling invullen bij Kiyoh. Deze is bereikbaar via Klantbeoordelingen of klik hier. U ontvangt na ontvangst van uw bestelling een email met daarin de link naar Kiyoh.

Bent U ondanks de goede zorg niet of minder tevreden, willen wij er graag alles aan doen dit te verbeteren. Dit lukt alleen als U uw opmerkingen aan ons kenbaar maakt. 

Annuleren

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos. 
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien wij reeds een betaling van u hebben ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. 

Verzendkosten en Track en Trace

De verzendkosten zijn afhankelijk van het orderbedrag en naar welk land de bestelling gestuurd moet worden. Voor Nederland is er een keuze tussen standaard en aangetekend. Voor het buitenland is er maar 1 tarief.Voor onze tarieven kunt u ook terecht op de pagina Verzendkosten.

Na het verzenden ontvangt u van ons een track en trace link, zodat u het pakket kunt volgen. U krijgt van PostNL een tijdvak te zien wanneer ze verwachten het pakket bij u te komen bezorgen. De bezorging kan hier echter van afwijken.

Voor vragen over uw bezorgen kunt u bellen met PostNL: 0900-0570 (€ 0,45 p/m)

Retourneren

U heeft een periode van 14 kalenderdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren. Deze termijn gaat in op de dag waarop u het pakketje ontvangt. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd worden.

Voor meer informatie: Zie Garantie en Retour

!