Veelgestelde vragen

 

Bestelling loopt vast bij in het mandje

Wij zijn overgegaan naar een ander systeem die de verwerking van de adresgegevens en betaling verzorgd.

Hierdoor is het echter mogelijk dat er nog cookies bij u in de computer staan, die werken op het oude systeem. Dan loopt het systeem vast bij het invullen van de postcode.

 Om het op te lossen kunt u het beste de cookies verwijderen van uw computer.

Hoe u dit moet doen, kunt u hier vinden: https://www.consumentenbond.nl/internet-privacy/cookies-verwijderen

Mocht u er niet uit komen, kunt u ook telefonisch een bestelling aan ons doorgeven. Wij zijn dagelijks bereikbaar tussen 10.00 en 17.00 uur op telefoonnummer: +31 (0) 597 432 381.

Hoe te bestellen en betalen?

In het keuzemenu links kunt U kiezen uit een aantal categorieën. Na Uw eerste keuze komt U terecht op een pagina met de artikelen in deze categorie. Door op het betreffende artikel te klikken kunt U meer informatie over dit product lezen. Met één klik op de knop "koop nu" kunt u het artikel aan uw winkelwagentje toevoegen. Bij een aantal artikelen kunt u nog aangeven in welke kleur u deze wilt ontvangen. Wilt U meerdere aantallen van 1 artikel dan kunt U dit aangeven in het vakje ‘aantal' voor de knop "Koop Nu". U kunt zo lang door winkelen als U zelf wenst. De betaling kan op diverse manieren gebeuren. Meer informatie kunt u vinden op de volgende pagina: Betaalmethodes
 

Producten en voorraad

Alle producten die op de website staan vermeld, zijn op voorraad. Per product staat aangegeven hoeveel stuks er op voorraad zijn. Mocht u van een product meer willen bestellen dan dat wij op voorraad hebben, willen wij U verzoeken om contact met ons op te nemen. Dit kan per telefoon en per email.
Alle gegevens hiervoor vindt u onder: Contact
 

Tevreden?

Als U tevreden bent over de service en/of de geleverde artikelen via Spaarpotkoning.nl, geef het dan door aan familie, vrienden of kennissen en aan ons. Ook kunt u een beoordeling invullen bij Webwinkelkeur. Deze is bereikbaar via de banner links of Klik hier. U ontvangt na ontvangst van uw bestelling een email met daarin de link naar Webwinkelkeur.
Bent U ondanks de goede zorg niet of minder tevreden, willen wij er graag alles aan doen dit te verbeteren. Dit lukt alleen als U uw opmerkingen aan ons kenbaar maakt.
 

Annuleren?

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos. Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien wij reeds een betaling van u hebben ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten.
 

Verzendkosten en Track en Trace informatie?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het orderbedrag en naar welk land de bestelling gestuurd moet worden. Voor Nederland is er een keuze tussen standaard, GLS Afhaalpunt en aangetekend. Voor het buitenland is er maar 1 tarief. Wel heeft u de keuze uit huis-adres of een Pakketpunt bij u in de buurt. Voor onze tarieven kunt u ook terecht op de pagina Verzendkosten.
Na het verzenden ontvangt u van ons een track en trace link, zodat u het pakket kunt volgen. U krijgt van GLS een tijdvak te zien wanneer ze verwachten het pakket bij u te komen bezorgen. De bezorging kan hier echter van afwijken.
 
Voor vragen over uw bezorgen kunt u contact opnemen met GLS: https://gls-group.eu/NL/nl/faq-ontvangers/
 

Retourneren?

Toch niet tevreden over uw bestelling? Over retourneren doen wij niet moeilijk. Binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling kunt u uw product retourneren bij onze showroom of via het retourformulier. Na het invullen van dit formulier heeft u nog eens 14 dagen de tijd om uw product retour te sturen. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd worden.
Voor meer informatie: Garantie en retour.
 
!